FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

Hatályos: 2023.11. 30-tól

A jelen Felhasználási Feltételek határozza meg a hello weboldal és a hello applikáció felhasználási feltételeit, valamint a Simple applikációban a Simple Csoportos Készülékbiztosítás szerződés megkötésére és a kárbejelentésre vonatkozó feltételeket.

Általános adatok:

A hello weboldal és hello applikáció üzemeltetője: Magyar Posta Biztosító Zrt.

Székhely: 1022 Budapest, Bég u. 3-5.

Levelezési cím: 1535 Budapest Pf. 952

Adószáma: 12833632-4-44

Cégjegyzékszám: 01-10-044751

E-mail: hello@hello.hu

Telefon: +36 1 40 43556

Web: https://hello.hu/



HELLO MOBIL APPLIKÁCIÓ 

Szolgáltató: a hello.hu weboldal (továbbiakban: web) és a hello4U (továbbiakban: hello applikáció vagy app vagy alkalmazás) üzemeltetője a Magyar Posta Biztosító Zrt. Felhasználó: a weben vagy az appban regisztrált természetes vagy jogi személy, aki a Felhasználási Feltételeket a regisztráció során elfogadta.

Alkalmazás: az app azok részére fejlesztett applikáció, akik biztosításaikat gyorsan és kényelmesen online szeretnék intézni. A Felhasználó az alkalmazásban kerékpár és utasbiztosítást tud kötni illetve a meglévő biztosításait tudja kezelni, és az azzal kapcsolatos felmerülő teendőit tudja intézni.

Biztosítás: a weben vagy alkalmazáson keresztül a Felhasználók baleset-, felelősség-, vagyonbiztosítást, valamint utasbiztosítást köthetnek különböző szolgáltatási csomagokkal. A biztosítási szolgáltatásokat a Magyar Posta Biztosító Zrt. nyújtja.

Mobilfizetés: a jelen applikációban csak a biztosítási szolgáltatásért lehet fizetni az OTP Simple rendszeren keresztül. A hello Bringás biztosítási termék esetében a biztosítási díjat mindig a biztosítási időszak előtt kell befizetned, mivel a biztosítás fedezete a biztosítási díjak pontos befizetésétől függ. Ha az alkalmazáson vagy weben keresztül kötsz biztosítást, akkor az első díjfizetést közvetlenül a szerződéskötési folyamat részeként kezdeményezed. Az automatikusan megújuló biztosítási szerződések további díjainak megfizetésére különböző lehetőségek állnak rendelkezésre.

Az ismétlődő bankkártyás fizetés (továbbiakban: „Ismétlődő fizetés”) egy, a SimplePay által biztosított bankkártya elfogadáshoz tartozó funkció, mely azt jelenti, hogy a Vásárló által a regisztrációs tranzakció során megadott bankkártyaadatokkal a jövőben újabb fizetéseket lehet kezdeményezni a bankkártyaadatok újbóli megadása nélkül. 
Ismétlődő fizetés: az Ismétlődő fizetés igénybevételéhez jelen nyilatkozat elfogadásával hozzájárulsz, hogy a sikeres regisztrációs tranzakciót követően jelen webshopban (hello.hu) kezdeményezett későbbi fizetések a bankkártyaadatok újbóli megadása és az általad tranzakciónként hozzájárulása nélkül a Kereskedő által kezdeményezve történjenek.

A fizetési adatok mentése: További biztosítási szerződések megkötése, illetve – folyamatos biztosítási jogviszony esetén – a biztosítási díj szerződésszerű megfizetésének lehetővé tétele érdekében lehetőséged van arra, hogy elmentsd bankkártyád adatait. A hello Bringás kerékpár biztosítással kapcsolatban ugyanakkor – a jogviszony fennállása alatt – a kártyaadatok mentése automatikus.

Márkajelek, emblémák használata: A hello márka, valamint a hello termékek (hello Bringás, hello Utazó és Készülékbiztosítás), ábrás megjelölése mindennemű név, és logóhasználati joga, kizárólag a Szolgáltatót illeti meg.

Regisztráció folyamata: Az applikáció letöltését követően az alkalmazás használatához regisztráció szükséges. A Felhasználó vezetéknév, keresztnév vagy cégnév, e-mail cím és jelszó megadásával regisztrálhat, az Adatkezelési tájékoztató, a Marketing nyilatkozat, és a Felhasználási feltételek megismerésével és elfogadásával.

  • A Szolgáltató jogai a regisztrált felhasználók tekintetében: A Szolgáltató jogosult letiltani azon Felhasználók regisztrációját, akiknél a megadott adatok alapján visszaélés gyanúja merülhet fel, vagy akik megszegik a Felhasználási Feltételeket. A Szolgáltató a regisztráció során megadott adatok helyességéért nem vállal felelősséget, továbbá semmilyen felelősséggel nem tartozik a regisztráció folyamán megadott hibás vagy valótlan adatok megadásából eredő kárért, azonban a Szolgáltató jogosult az ebből eredő kár megtérítését követelni a Felhasználótól.
  • A Felhasználó jogai a regisztráció tekintetében: A Felhasználó regisztrációja előzetes tájékoztatáson alapuló önkéntes hozzájáruláson alapul. A Felhasználó bármikor kérheti regisztrációja törlését a Szolgáltatónál a fent megadott elérhetőségeken. A Felhasználónak jogában áll a regisztráció során megadott adatait adatváltozás esetén módosítani, ez alól kivétel az e-mail cím. E-mail cím változása esetén a Szolgáltató felé kell jelezni a fent megadott e-mail címen.


A hello applikációban elérhető szolgáltatások köre, és a Szolgáltató azzal kapcsolatos jogai:

  • Irányítópult: A Felhasználó itt kezelheti szerződéseihez kapcsolódó teendőit, valamint személyes adatait, mentett kártyáit módosíthatja vagy törölheti, menthet el új „vele utazók” adatait vagy törölheti, illetve jelszót változtathat.
  • Hello Bringás: Ebben a menüben a Felhasználónak lehetősége van biztosításkötés indítására, ha már rendelkezik meglévő szerződéssel, akkor itt tudja befizetni a díjat is a Díjfizetés almenüpontban. Vagyonbiztosítás kötés esetén a Járműszemle funkcióban van lehetőség feltölteni és beküldeni a járműhöz kapcsoló fotókat, továbbá a „Most parkoltam” funkció használatával tud a Felhasználó azonnal képet készíteni a lezárt kerékpárról vagy rollerről, illetve, ha a GPS jel nem megfelelő, akkor innen e-mailben is el tudja küldeni azt. A Felhasználó a Kárbejelentés almenüpontból tud szerződésére kárt indítani és beküldeni, de emellett, ha valamilyen információra lenne szüksége azt a GYIK almenüpontban eléri.
  • Hello Utazó: A Felhasználó innen tud utasbiztosítás szerződéskötést indítani, korábbi szerződésére a kármentességi bónuszt megigényelni illetve tájékozódni miként tud kárbejelentést indítani vagy segítséged kérni külföldről.
  • Készülékbiztosítás: A Simple applikációban megkötött szerződésre ebben a menüpontban található Kárbejelentés almenüpontban tud a Felhasználó kárt jelenteni, továbbá a GYIK almenüpontban a termékhez kapcsolódó gyakran feltett kérdésekre talál választ.
  • Kuponjaim: A Felhasználó ebben a menüpontban érheti el aktuális kuponjait, illetve itt indíthat korábbi utasbiztosítási szerződésére kármentességi bónusz igénylést kármentes utazás esetén visszaigényelhető kupon, vagy alapítványi felajánlás formájában. A bónuszt kármentes utazásból hazatérve 90 napig, a hazatérés utáni 9. naptól a weben és az alkalmazásban is egyaránt meg lehet igényelni bejelentkezést követően. A Felhasználó kiválaszthatja, hogy a rendelkezésére álló összeg alapítvány számára kerüljön felajánlásra vagy inkább egy későbbi utazás során kerüljön érvényesítésre kupon formájában. Az igényelt kupont 9 hónapig tudod felhasználni.
  • Elérhetőségeink: A piktogramokra kattintva a Felhasználó átnavigálásra kerül a Facebook, Instagram valamint a Youtube oldalunkra.
  • Beállítások: A Felhasználó az appban a hamburger menü jobb felső sarkában található fogas kerék piktogram alatt éri el a Beállítások menüpontot, mely alatt az alábbiakat éri el a Felhasználó
    • Alkalmazás beállítások: A Felhasználó itt tudja kezelni az apphoz kapcsoló engedélyezéseket. Itt tudja beállítani a kamera használatot valamint az értesítéseket.
    • Adataim: Itt tudja kezelni a Felhasználó személyes adatait. - Jelszó módosítás: Felhasználó itt tud új jelszót beállítani.
    • Kijelentkezés: Erre kattintva a Felhasználót az alkalmazás kijelentkezteti.
    • Fiók törlése: Itt kezdeményezheti a Felhasználó a teljes fiókja törlését.
    • Jogi dokumentumok: A Felhasználó itt tudja megtekinteni az összes jogi dokumentumot (Adatkezelési tájékoztató, Felhasználási feltételek, Biztosítási feltételek, Marketing nyilatkozat, App felhasználói kézikönyv, Pénzügyi navigátor, Impresszum, Fogyasztóvédelem).

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az alkalmazás szolgáltatási körét módosítsa (bővítse vagy szűkítse), vagy akár megszüntesse. A Szolgáltatások változásáról a Szolgáltató a Felhasználókat e-mail útján értesíti.

16 év alatti Felhasználó: Az alkalmazást a 16. életévét még be nem töltött Felhasználó kizárólag szülői, gondviselői hozzájárulással használhatja. Az ennek nem megfelelő használat alapján felmerülő kockázatokért, jogkövetkezményekért a Szolgáltató nem felel.

Felhasználói tájékoztatás: A Szolgáltató jogosult az applikáció használatával kapcsolatban szolgálati közleményeket, adminisztrációs üzeneteket és más - a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény szerinti gazdasági reklámnak minősülő - információkat küldeni a Felhasználó részére. A Felhasználó jelen Felhasználási feltételek elfogadásával kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a Társaság ilyen üzeneteket küldjön a részére. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az alkalmazás és a felhasználás során elveszett adatokért illetve nem nyújt közvetett, rendkívüli, következményi, nem vagyoni vagy vagyoni jellegű kártérítést.

Szoftverfrissítés: A szoftverfrissítések célja, hogy az alkalmazást javítsuk, a szolgáltatások körét módosítsuk. Az alkalmazás használatával a Felhasználó hozzájárul, hogy ilyen frissítéseket kapjon, illetve tudomásul veszi, hogy a módosítások végrehajtása az alkalmazás elérhetőségét érintheti. A hello applikáció regisztrációja során Felhasználó a fenti feltételeket tudomásul veszi, és elfogadja. Az app elérhető iOS és android rendszerre egyaránt. Android rendszer esetén az alkalmazás 9.0 operációs rendszertől érhető el.

Szolgáltató a Felhasználási feltételek módosítására fenntartja a jogot.