Felhívjuk figyelmedet arra, hogy lopáskár esetén a rendőrségi jegyzőkönyv feltöltése kötelező, ennek hiányában sajnos nem tudjuk kárigényedet elfogadni!


OLVASS TOVÁBB...
A készülékbiztosítás azoknak nyújthat fedezetet, akik a Simple alkalmazáson a szükséges adatok megadásával biztosítási igényüket jelezték és az első díjrészletet megfizették. Ha még nincs Simple app-od, töltsd le a következő linkek egyikén: App Store, Play Áruház, majd a Simple alkalmazás „Biztosítás” menü „Készülékbiztosítás” almenüpontjában pár perc alatt meg is kötheted a biztosításodat.
Két csomag közül választhatsz:

az alap csomagban
képernyőcsere, gazdaságosan nem javítható törés esetén készülék pótlás szolgáltatást nyújtunk

az extra csomagban
a töréskáron felül a készülék eltulajdonítása esetén is jár a készülék pótlás szolgáltatás.
KÁRBEJELENTÉS menete
A biztosítási eseményt haladéktalanul, de legkésőbb a tudomásra jutástól számított
5 napon belül be kell jelentened.
Az alábbi Kárbejelentés gomb megnyomását követően először be
kell jelentkezned, hogy azonosítani tudjunk.
Ha még nem regisztráltál a hello.hu oldalon, akkor ezen a
ponton kérjük, regisztrálj és hozz létre egy
Profilt, lehetőleg a Simple alkalmazásban használt
e-mail címeddel. A megadott e-mail címre egy megerősítő levelet fogunk küldeni, amelyben a
kárbejelentési szándék valódiságát ellenőrizzük. Ezt követően indulhat a kárbejelentés. A
kárbejelentéshez szükséged lesz a biztosítási szerződésed számára, amit a biztosítás
megkötése után kapott csatlakozási e-mailben vagy a Simple fiókodban találsz.
A kár fajtájától (törés vagy lopás), és a választott csomagtól függően néhány kérdést
teszünk fel, és minden további információt értelemszerűen kell megadni.

A kárbejelentést követően szervizpartnerünk a lehető leghamarabb futáron keresztül felveszi az összetört képernyőjű készüléket, és a kárelbírálást követően a javítást, illetve a készülék eltulajdonítása esetén a készülék pótlását is ő végzi a biztosítási feltételekben leírtak szerint.

A kárrendezés lebonyolításának lépéseiről szervizpartnerünk tájékoztat részletesen a megadott e-mail-címen.

A készülék szállítási költségét mi álljuk, az önrészt azonban te fizeted meg a futárnak, a kész javított- vagy a cserekészülék átvételekor.
Figyelem! A készülék javításához kérjük, kapcsold ki a képernyőzárat, és gondoskodj róla, hogy ne maradjon a készüléken semmilyen sérülékeny vagy bizalmas adat, képfájl, stb.
A készülék javítását a hiba típusától, a szükséges alkatrészek elérhetőségétől függően, illetve a kárelbíráláshoz szükséges összes dokumentum beérkezésétől számított legfeljebb 15 napon belül teljesítjük.
Minden további részletet a Szerződéses feltételekben olvashatsz.
A kár rögzítéséhez kattints a „Kárbejelentés” gombra.