OLVASS TOVÁBB...

A készülékbiztosítás azoknak nyújthat fedezetet, akik a Simple alkalmazáson a szükséges adatok megadásával biztosítási igényüket jelezték és az első díjrészletet megfizették. Ha még nincs Simple app-od, töltsd le a következő linkek egyikén: App Store, Play Áruház, majd a Simple alkalmazás „Biztosítás” menü „Készülékbiztosítás” almenüpontjában pár perc alatt meg is kötheted a biztosításodat.

Két csomag közül választhatsz:

az alap csomagban

képernyőcsere, gazdaságosan nem javítható törés esetén készülék pótlás szolgáltatást nyújtunk

az extra csomagban

a töréskáron felül a készülék eltulajdonítása esetén is jár a készülék pótlás szolgáltatás.

KÁRBEJELENTÉS menete

A biztosítási eseményt haladéktalanul, de legkésőbb a tudomásra jutástól számított 5 napon belül be kell jelentened.
Az alábbi Kárbejelentés gomb megnyomását követően először be kell jelentkezned, hogy azonosítani tudjunk.

Ha még nem regisztráltál a hello.hu oldalon, akkor ezen a ponton kérjük, regisztrálj és hozz létre egy Profilt, lehetőleg a Simple alkalmazásban használt e-mail-címeddel. A megadott e-mail-címre egy megerősítő levelet fogunk küldeni, amelyben a kárbejelentési szándék valódiságát ellenőrizzük. Ezt követően indulhat a kárbejelentés. A kárbejelentéshez szükséged lesz a biztosítási szerződésed számára, amit a biztosítás megkötése után kapott csatlakozási e-mailben vagy a Simple fiókodban találsz.

A kár fajtájától (törés vagy lopás), és a választott csomagtól függően néhány kérdést teszünk fel, és minden további információt értelemszerűen kell megadni.

Felhívjuk figyelmedet arra, hogy lopáskár esetén a rendőrségi jegyzőkönyv feltöltése kötelező, ennek hiányában sajnos nem tudjuk kárigényedet elfogadni!

A kárbejelentést követően szervizpartnerünk a lehető leghamarabb futáron keresztül felveszi az összetört képernyőjű készüléket, és a kárelbírálást követően a javítást, illetve a készülék eltulajdonítása esetén a készülék pótlását is ő végzi a biztosítási feltételekben leírtak szerint.

A kárrendezés lebonyolításának lépéseiről szervizpartnerünk tájékoztat részletesen a megadott e-mail-címen.

A készülék szállítási költségét mi álljuk, az önrészt azonban te fizeted meg a futárnak, a kész javított- vagy a cserekészülék átvételekor.

Figyelem! A készülék javításához kérjük, kapcsold ki a képernyőzárat, és gondoskodj róla, hogy ne maradjon a készüléken semmilyen sérülékeny vagy bizalmas adat, képfájl, stb.

A készülék javítását a hiba típusától, a szükséges alkatrészek elérhetőségétől függően, illetve a kárelbíráláshoz szükséges összes dokumentum beérkezésétől számított legfeljebb 15 munkanapon belül teljesítjük.

Minden további részletet a Szerződéses feltételekben olvashatsz.

A kár rögzítéséhez kattints a „Kárbejelentés” gombra.