KÉSZÜLÉKBIZTOSÍTÁS AKÁR ÚJ ÉS HASZNÁLT MOBILRA, TÖRÉSRE, LOPÁSRA, VÍZKÁROKRA ÉS HARMADIK SZEMÉLY ÁLTALI SZÁNDÉKOS RONGÁLÁSRA A VÁLASZTOTT CSOMAGNAK MEGFELELŐEN.

Használd a készülékkeresőt! Ellenőrizd, hogy a Te készülékedre is elérhető-e a biztosítás, és nézd meg a biztosítási díjadat.

Kattintásoddal átirányítunk a Simple oldalára

Használom a készülékkeresőt

A hello és a Simple szoros együttműködésben csoportos készülékbiztosítást dolgozott ki, ami segítséget nyújt mindazoknak, akik új vagy akár használt mobilkészüléküket óvni szeretnék.

A készülékbiztosítás megkötésére a Simple applikációban van lehetőséged!
Google Play-ből innen, App Store-ból pedig innen töltheted le az alkalmazást.

Az ALAP csomagban képernyőcsere, gazdaságosan nem javítható törés esetén készülék pótlás szolgáltatást nyújtunk.
Az EXTRA csomagban a töréskáron felül a készülék eltulajdonítása esetén is jár a készülék pótlás szolgáltatás.
Az új készülékekre elérhető FULL EXTRA csomagban, a képernyőtörésen és lopáson felül a teljes készülék véletlenszerű sérülése, vízkár és párásodás, valamint harmadik személy általi szándékos rongálás esetére is biztosíthatod a telefonodat!

A biztosítási eseményt haladéktalanul, de legkésőbb a tudomásra jutástól számított 5 napon belül be kell jelentened. Az alábbi Kárbejelentés gomb megnyomását követően először be kell jelentkezned, hogy azonosítani tudjunk.

A készülék javítását a hiba típusától, a szükséges alkatrészek elérhetőségétől függően, illetve a kárelbíráláshoz szükséges összes dokumentum beérkezésétől számított legfeljebb 15 napon belül teljesítjük. Minden további részletet a Szerződési feltételekben olvashatsz.